SINIRLARI AŞAN KOBİ'LER EĞİTİMİ

Saturday, 12.12.2020

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Facebook, Habitat Derneği ve Hackquarters ortaklığında yürütülen Sınırları Aşan KOBİ’ler Projesi kapsamında düzenlenecek olan dijital pazarlama eğitimleri yoluyla sen de sınırlarını aşarak, ürününü veya sağlamış olduğun hizmeti tüm dünyaya duyur.

Sınırları Aşan KOBİ’ler Eğitim Programı’nın on ikinci  dönemi, 2021’yılının Ocak ayında gerçekleştirilecektir. Eğitim programı kapsamında katılımcılara dijital pazarlama ve aralarında Facebook, Instagram, Whatsapp’ın da bulunduğu Facebook ürünleri dâhil olmak üzere iki ana müfredata yönelik eğitimler verilecektir.

Kimler başvuruda bulunabilir?

  • KOBİ’ler ve girişimciler.
  • Sahibi, ortağı veya çalışanı olduğu işletmenin dijitalleşme kapasitesini artırma motivasyonuna sahip olan bireyler.
  • Online araçları kullanarak dijital pazarlama konusunda kendisini geliştirmeye hevesli KOBİ’ler ve girişimciler.
  • Ürününü veya sağlamış olduğu hizmeti dijital pazarlama teknikleri ve Facebook ürünleri yoluyla Türkiye ve dünya geneline yayma motivasyonuna sahip KOBİ’ler ve girişimciler.

Eğitim programının detayları nelerdir?

  • Katılımcıların eğitim programının yüzde 80’ine katılımı zorunludur.
  • Eğitimler online olarak gerçekleşecektir. Eğitimin gerçekleşeceği online platformun bilgisi sadece başvurusu olumlu sonuçlanan kişiler ile paylaşılacaktır.
  • Eğitim Pazartesi ve Salı günleri olup toplam 4 hafta devam edecektir.
  • Eğitim sürecinden sonra katılımcıların işletmelerini anlatan bir sunum yapmaları beklenmektedir.
  • Yapılacak sunum değerlendirmelerinin ardından  belirlenen katılımcılara mentorluk desteği sağlanacaktır.

Eğitim Takvimi,

1.Hafta 4-5 Ocak 2021 18:00-20:00


2. Hafta 11-12 Ocak 2021 18:00-20:00


3. Hafta 18-19 Ocak 2021 18:00-20:00


4. Hafta 25-26 Ocak 2021 18:00-20:00

Eğitim müfredatı neleri kapsamaktadır?

  • Dijital Pazarlama Müfredatı: Yaratıcı çözümler, hedefleme ve ölçümleme vb. konu başlıklarına değinilen Dijital Pazarlama Müfredatı ile katılımcıların dinamik, müşteri odaklı ve ihtiyaca yönelik dijital pazarlama tekniklerine vakıf olmaları ve dijitalleşme kapasitelerinin artırılması hedeflenmektedir.
  • Facebook ve Facebook ürün ailesi: Facebook, Instagram ve Whatsapp her geçen gün üreticiler ile tüketiciler için giderek genişleyen ve büyüyen bir buluşma noktası haline gelmekte. Bu mecraların reklam ve pazarlama amaçlı kullanımına yönelik hazırlanan eğitim içerikleriyle, KOBİ’lerin ve girişimcilerin potansiyel müşterilere ve yeni pazarlara ulaşmalarına katkı sağlanması amaçlanmaktadır.

Son başvuru tarihi 21 Aralık 2020, saat 17:00’dir

Başvuru yapmak için tıklayınız